Benimde 2 aylık bebeğim gazlı bir bebek gğnde bir sefer yaptığı halde çok huzursuz bebeğim bunu ben ilk 1 aylıkken yaşamıştım o zaman zeytinyağı içirdim her gün ve sürekli kendini kasmadığı her an bacaklarını bisiklet çevirir gibi hareketler yaptım 2 3 güne çok rahatladı bebeğim. Geçen hafta da sünnet oldu hareketsiz kaldı mecbur yeniden tekrarladı 2 gündür yine Zeytinyağı veriyorum sakinlemeye başladı. (Zeytinyağını barmeli usulü biraz ısıtın rengi hafif sarıya dönücek asiti gidiyor daha iyi geliyor bebeğe o şekilde her gün sabah 2 çay kaşığı verdim ben ) yani tercih sizin ama fitil ya da lağman çocuklarda cinsiyet karışıklığı yapabiliyor bilinç altında benim doktorum dedi bunu. Ben bu şekilde çözüm buldu gerçekten tavsiye ederim