acimavi [silindi] gülücükleri es geçersek 🥸🫠 bu ikisini sık kullanıyorum. Gözlüklü bıyıklının bu değil de whatsapptaki hali çok hoşuma gidiyor, eşime yazdığım çoğu mesajın sonuna onu koyuyorum😂