yyigitarass seymalya9 benim oğlumda öyle 4 aylık ve emerken bile bianda dilini çıkarıyor bırakıyor emmeyi 🤷♀️
Melisacom seymalya9 evet benim kızım da 4 ay 10 günlük dil hep dışarda özellikle heyecanlandığında oynarken falan endişelenmeyin gelişim süreci normallerinden 🤗
kubraayyy Benim kızım da 2.5 aylık yeni yeni başladı. Bence keşfediyorlar. O yüzden bu süreçler normal sanırım 🤭😄