sevgice Sen beni ne kadar taniyorsun da yorum yapiyorsun hadsiz. Sen kimsin be? Terbiyesiz kadın aylardır neler yaşadığımı bir ben bilirim bir de allah. Ben sadece 2 dk koydum önüne çamaşır makinasının ve sadece 1 kere. Her gün açıp koymuyorum. Sadece 1 kere yaptım ve en fazla 2 dk durdu önünde bu yüzden mi meme reddi yaşadık? Peki neden daha öncesinde de vardı? Hadi sen.mukemmel anmasın ya bunu da cevapla her şeyi biliyorsun buna da bişey şöyle? Bebeğim 2 aylıkken bütün ilgim şefkatin üstündeyken kendimi ona adamışken neden meme reddi yaşadık? Hadi dünyanın en mükemmel annesi(!) Bunu da cevapla. Sadece 1 yorumla beni yargılayamazsın. Sen annecilik oynamaya devam et. Burda ben neler çekiyorum allahtan başka kimse göremez. Sen yorum bile yapamazsın . Sakin karşıma çıkma bu platformda benle muhattap olma. Bak çorbana.