Bebeğiniz küçükse saat başı olarak sinirlandirmayin bence yenidoğan bebeklerde ne zaman emmek isterse emzirin diyo doktorlar zaten fazlasını kusar sariliksa zaten beslenmesi gerekiyo. Mesela benim bebeğim ilk doğduğunda hastanede kaldı ve belirli süreleri vardı emzirmenin çıkmadan önce sarılıkta çıktı doktor dedi burdaki saatlere uyma daha sık emzir tabi mama veriyorsanız onu bilmiyorum