kimbuayseeee Kızlar reglim düzenlidir 6 gün gecikti test yapıyorum 3 gündür negatif olsa çıkması lazım öyle değil mi yaa anlamadım hiç bi şeey Başına gelen varsa yazsın lütfen Bir de karın ağrısı baş ağrısı var 2-3 gündür
uzunlardananne kimbuayseeee geç döllenme olursa testtede geç çıkar. Olmasa bile çıkması için erken 3-4 gün daha bekleyin en az
neanladinyurdagull kimbuayseeee 6 gün gecikmeye çıkması lazım aslında ama çok mu geç dollendi ki test yapın isterseniz aklınızda suphe kalmasın