5 ay 23 günlük kızım var uyku nedir bilmiyor memede uyuyor yatağına koyuyorum kıyameti koparıyor tekrar alıyorum kucağımda pışpışlıyorum yatağına koyuyorum uyanıyor tekrar pışpışlıyorum tekrar koyuyorum uyuyor bu sefer yarım saat sonra gücenerek ağlıyor bu döngü saat 4e kadar devam etti ve şuanda tamamen uyandı vallahi deliricem yemin ederim her akşam böyle bir tek benimki mi böyle arkadaşlar benim çocuğamı özgü bu hepiniz nasıl uyutuyorsunuz verin bir akıl gazı var desem çıkarıyor sadece bugün kaka yapmadı her gün 2 defa yapar kakasını bazen 1 defada yaptığı oluyor ben anlamadım hiçbir şey beynim uykusuzluktan yorgunluktan daha düşünme yetisini kaybetti