Hanımlar merhaba ilk defa yaprak aldım az biraz marketten taze.bu yaprak sarmasını en kolay şekilde nasıl yaparım içine ne koyulur ?yaprağım çok değil . Tencerenın altına yaprak koyuyorlarmış ben o yaprağı oraya koyarsam daha azalır elimdekı yaprak .baska nasıl yapışmaması ıcın nasıl bır şey yapmalıyım