pink00 Selamm bebeğim 3.5 aylik avent biberon kullanıyorum akış yenidogan olan ama içerken yoruluyor artık akış hızı 3+ olan mı almalıyım siz değiştirdiniz mii
secoz pink00 anne göğsü gibi olduğu için akışı normal bende bi tık geliş bi biberon kullanmıştım sürekli kusmuştu kızım o gece fazla geldiği için. 6aydwn sonra değiştirebilirsiniz