rumeysa_2323 bizimkide 13 aylık 3 aylıkken beri uyku sorunu yaşıyoruz şaka gibi 10 aydır toplasam belki 3 4 kez anca deliksiz uyumuştur 12de uyandı bi saat eşim salladı bi saat ben salladım yok uyumuyo en sonunda kaldırdım napıyım biraz ağladım yani anlamıyorum derdi ne ağlamıyoda, hadi diş zamanı ağlıyo uyanıyo geri uyuyo ama şuan gayet keyifli yani her gün belki bugün uyur diye umut etmekten yoruldum artık