Guel_ 3 ay 28 günlük olduk hala gaz gaz gaz 😫 sizinkilerin gazi ne zaman bitti 3 ay sürüyo dediler hala azalma yok 😫
Ygtek Guel_ 3. Ayda baya azaldı 3 ay 10 günlük falandı kendi kendine çıkarmaya başladı. Gaz cok zor valla gazdan sonra biz rahat ettik insallah bir an önce biter.
DelalZeynep Guel_ gaz bizim korkulu ruyamız etmediğim küfür kalmıyordu gaza sancıları tutunca. Çok zor bide bizimki kolik neler çekiyorum hergün aynı saatte çılgınlar gibi ağlıyor
Kizimkuzum Guel_ 3. Ayda ciddi kolaylaşma oldu. Şimdi 3 ay 18 günlük ağızdan çok rahat çıkarıyor hemen. Diğer türlüsünde veya kaka yapacakken zorlanıyor ama çok hafif. Çok şükür o gaz sancısı ağlamaları geride kaldı çok zordu 🙄
Guel_ DelalZeynep benim ki de kolik bende sayiyorum o lanet gaza 😫 bitmiyo haftaya yine doktora götürcem 4ay sürmesi normal degil gibi butün gün gaz makinesi gibi
Kizimkuzum Guel_ İnsallah tez vakitte sizin bebişin de gaz sorunu biter. Gece gaz ağlamaları olmadan hayat çok daha güzel 🤣
Gnnr Guel_ 3,5 aylıkken %80 azaldı zaman zaman kendini gösterse de ilk 3 ay gibi hiç olmadı. Ah şu gaz ne kadar zor hem sizin en çok da bebeğiniz için 😕 Biraz daha sabır , geçecek bu zor günler 🙏🏻
Guel_ Gnnr siz sanslilardansiniz 🙁 ilk bebek tek basina bakiyorum annem falan yakinlarimda degil esim calisiyo 4 ay iyi dayandim artik tükendim bu gaz nasil lanet biseymis
Guel_ Ygtek kullanmadim damla kalmadi ilk basta biogaia nurse harvey basladik pek fayda etmedi bitene kadar devam ettim sonra doktor baska probiyotik damla yazdi onu kullandik zinco metsil denedik simdi nurse harvey colex aldim 2 gündür veriyorum kimyon ekledim her yemege ayriyetten kimyon rezene vayi ictim bu 4 ay icinde denemedigim bisey kalmadi bitek masaj yaparak cikara biliyo artii canima tak etti baska doktordan ramdevu aldim digeri normal deyio duruyo bana pek normal gelmiyo her emzirme sonrasi gaz birikimi
Goodmom Guel_ 5 Ay 4 gün hala son sürat devam ☹️ Bana da öyle diyorlardı ama alakası yok yani o şanslı kesime giremedim
Guel_ Goodmom sabri kalmiyo insanin bi süre sonra ya hergün hergün ayni saatlerce aglama krizi masaj yaptirmiyo zar zot yapiyofum öyle öyle arka arkaya 10 kere büyük adam gibi cikariyo gazini bir bebek nasil bu kadar gaz yapar anlamiyorum cok yoruldum artik her gece agliyorum