NrglTurkoglu Kızlar selam çay makinası alacağım benim ki hemen bozuldu iyi güzel sessiz kaliteli birşey arıyorum kullanıp önerdiğiniz markalar var mı
esahan93 Tefal xxl var bnde memnunum. Postasını alırsam içinden bayatlamıyor çayı. 3-5 saat sonra ısıt tekrar iç 😅
Hilal9 Karacanın şu kendi demleyen varya ismi neydi onu kullanıyorum çayı koy bas düğmeye gec otur mis 😁
lohusaserbeti Ay homend sakın almayın bildiğin paslandı benimkisi başta çay lekesi sandım ne yapsam çıkmıyor sonra baktım su haznesinde de oldu yani çay değmeyen yerde de pasmış 😷💩