Hulyaaa bende bir hevesle kucuukken 200 top aldım sonuç 30 unu xor çıkardım etrafa sacildi çok diye inşa heves ediyor ama top gerçekten almak çok çılgınlık 🤭😁 taşıma arabası çok kullanışlı olur aldığınızda pişman olmazsınız kullanıldıkça mesela ben pantalonlari kuculunce oğlumun belleri lastikli ya oluyro beline hala ondan terzide şort yaptriyorum ve öyle kullanmaya devam ediyor 🤭😁 böyle bir şey alırken ne şekilde kullanılır diye düşünüyorum genel anlamda almışken tek bir işleve yaramasinlar yani dimi 🤭