Berraa_54 ya mesela en basiti eşimle bile doğru düzgün vakit geçiremiyoruz gece ,eşim dedi çocuğu uyut gel,bende güzel duş aldım saçlarımı fönledim daha götüme don giyemedim sanki oğlumu tanımıyormuşum gibi bide geceye hazırlık yapıyorum aptal ben,kocam horul horul uyudu adamcağız umudu kesti yani gecemiz çöp,ben zaten bayılıyorum o uyuduktan sonra takatim de kalmıyo,yok ne kadar da memnun etsem uyumuyo , sütünü de içti ama yinede uyku yokkkk,🥺