Merhaba arkadaslar,
bronsit konusu hakkinda postlari okudum fakat aradigim bilgileri bulamadim.
2 hafta once dogum gununu kutladiktan bir gun sonra orta kulak iltihabi ile basladi. Bogaz iltihabi eklendi. Persembe 39,5 ates ile doktora gittik ve bronsit olmus dedi. Hava verdi, fitil kullanmaya devam dedi. Surekli oksuruyor, cok kusuyor 😓 hic birsey yemiyor neredeyse. Emziriyorum ve sut ictikten sonra bile oksurmeye basliyor ve balgamli kusuyor (balgamli). Bu kusma her midesine bisey gittikten sonra oluyor. Bezleri islak, demekki yeterli sivi aliyor kusmasina ragmen.
gelelim asil soruma.. oglen vucudunda kirmizi noktaciklar olusmaya basladi, ve git gide artti. Karin ve sirt bolgesinde var. Ustune basinca gidiyorlar. Kalin giydirmiyorum, acaba bronsitle alakalimidir sizce? Ve kac gune toparlanir kuzum sizce? 🥺