Deletedmom_182 ya sünneti mükemmel geçti cok şükür ilk bir iki çiş acitti iste biz ama sünnet olduğu gece batikon sıktık ona ağladı biraz hemşire yaniltti bizi ayni gün yapmamak gerekiyormuş yara taze diye bugun gazlı beze sürdüm ufak ufak yaptım hiç fark etmedi bile yani beni tek endişe ettiren durum.bu olmuştu oda hemşirenin yanlis yonlendirmesiyle oldu bence 1 haftaya toplar yara kendini bebeğim iyi durumda çok şükür