Bereninannesii34 Kızlar 10 aylık bebeğim var emziriyorum, çok bakımsız kaldım saçıma balyaj yaptırmak istiyorum ama bazı doktorlar önerirken bazıları önermiyor. Sizler yaptırdınız mı, ysptırdıydanız bi sıkıntı oldu mu?
KLORAK Bereninannesii34 Balyaj dine uygulanan bi işlem değil ama ağır bir kokusu var. Peridrol yüksek biraz o yüzden 2 maske takın ve solumayın yeter. 🙏🏻