Aysegull29 Kızlar 8 ay önce doğum yaptım ve bu sezaryan göbeğim olduğu gibi duruyor nasıl gidecek bu göbek bana yardımcı olun Allah aşkına
Bayancorek Aysegull29 spor ve beslenme ile gidiyor ben beslenmeme dikkat etmedim fazla ama spor ile kurtuldum üstelik hiç kilo vermedim sadece sıkılaştım
GokcelifMom Aysegull29 Bende 6 ay oldu doğum yapalı benimde 10 kg fazlam kalmıştı. Diyet yapıyorum ama 1 haftadır günde 30 dk 2 set halinde leslie ye başladım. Gerçekten fark yaratıyor. 3 kg gitti bile
Gaddar Bende her pazartesi olduğu gibi bu pazartesi de rejime girdim haftasonuna kadar bozmam inşallah 😁😁
Bayancorek Aysegull29 spora giderek 🌸 2.5 ay oldu üstelik, uzun bir süre değil. Haftada 3 gün yetti. Tabi kilonuza ve vücut yapınıza göre değişir ama spor ve beslenme şart.
GokcelifMom Aysegull29 Sezeryan göbeğine yarıyor zaten. Kalan 10 kg fazlam sezeryan göbeğimde. Belim incelmeye başladı çok şükür. Ben başlamadan önce şalla karnımı eski usül komple sımsıkı sarıyorum üstüne de tayt çekiyorum sonra Ya Allah Bismillah ☺ Hedef 2 ay 🌸
GokcelifMom umay97 İçinde bir çok hareket var. Youtube dan aratıp girin Walk at Home sayfasının videoları çok motive edici ve eğlenceli. 15,30, ve 45 dk lık setler halinde. İlk etapta 15 dk ile başlayın vücudunuz alışsın.