Besime-1 Kizlar aranızda north.ex yani sulemsinin reklamıni yaptığı tayti alan var mı asla inanmıyorum böyle şeylere para tuzağı biliyorum ama gerçekten merak ediyorum ya alıp giyen varmı
Melike06666 Besime-1 ben giyiniyorum çok rahat göbeği falan gayet güzel sıkıyor ama belindeki kaymayı önleyen lastikleri çabuk yıprandı bi daha alır mısın deseniz almam
Besime-1 Melike06666 ben geçen sene termal tayt aldım ev işi yaparken giyiyorum ciddi anlamda terletiyor keşke yürüyüş yapma imkanım olsa çok daha yararlı olurdu benim için termal tayti netten almıştım o çok güzeldi mesela