Ben ev hanımıyım ama size heves ettim girdim sorunuza. Ben çalışan biriydim. 2 yıl önce ayrıldım işimden çokta memnundum şehir dışına evlendim. Buradaki diğer firması benimle çalışmak istemişti, tam kabul edecektim hamile olduğumu öğrenmiştim. Şuan oğlum doğdu, 7 aylık oldu. Çalışmak okadar isterdim ki, ama bebeğimi bırakacağım bir kişi bile yok. Evde oturmaya alışık asla değildim ömrüm çalışmakla geçti. Okadar bunalıyorum sıkılıyorum ki. Çok şanslısınız. Evet bebeğinizi bırakacaksınız ama bazen insan yalnız kalkmak ve kendine vakit ayırıp değişiklik arıyor. İş hayatımı çok özlüyorum. Ne güzel günlerdi 🥺