yagmuryigitalp 2ay 16gunluk bebeğimi yüz üstü koydum döndü ilkez bu akşam yeniden koydum iki kez döndü erken degilmi dönmesi için ,😃
theyikik yagmuryigitalp kızım 2 buçuk aylık bende bugün biraz döndürdüm şimdi durup durup totosunu yana atıyor dönmek istiyor 😅
Cicektebenimcicekligunlerde yagmuryigitalp Şimdiki bebekler erken dönüyor. 😄 Babaannem eskiden bebekler 3 günde gözünü zor açıyordu diye anlatır hep simdikiler doğar doğmaz kıpır kıpır 😃 3 aylikken dönmüstü.🌸
theyikik Cicektebenimcicekligunlerde ananem de çocukların 40 gün gözünü bağlardık şimdikiler kırkı çıkmadan agulamaya başlıyor diyor , yeni nesil böyle herhalde 😅