İkiz bebeklerim var 2 yasındalar . Oğlum gece beslenmesini kendiliğinden 5 ay önce kesti. Ama kızım hala 3-4 saatte bir kalkıyor mama istiyor . Vermezsen asla uyumuyor beklıyor ayağa kalkıp. Nasıl kesicem fikir verir misiniz gece defalarca kalkmaktan yoruldum 2 senedir deliksiz uyku ne bilmiyorum