iaqazade Bebeğim 4 aylık oldu,meme veriyorum kendini geri itiyor ağlıyo ve yeniden memeye geliyo 3 saniye emiyo bir an yebiden ayni şeyleri yapiyo ağlıyor sizce neden neden delircem peki kimde boyle neden ola bilir bunlar?
denizzalp iaqazade bnmde 4 buçuk aylık. Ama farkettim ki uykusu gelince hep öyle yapıyor. Sabırla konuşmadan emzirmeye devam edince uyuyor
askbebegimmbenim iaqazade 5 buçuk aylık 1 aydır aynı durum hala geçmedi. Evin içinde gezdirerek emziriyorum artık ozaman geri atmıyor sinirlenmiyor. Ama neden yapıyor bilmiyorum bende
beyzzsenturkk_ iaqazade bir sürü atak var hepsinin sebebini ararsaaaakk😂 atak zamanı alttan al gitsin sonrasında cıkarırsın acısını sende onu uyutma 😂
alnsra10 Benim bebgmde öyle üstten gazını çıkarınca rahatliyo yine aynısı olunca bende tekrar deniyorum aynısı olunca emzirmyrm