Kizlar kizim 3 bucuk aylik dogdugundan beri kusma ıkınarak kaka yapma midesinin agzina gelmesi gibi problemlerimiz vardi bu zamana kadar 4 doktor degistrdik ilk dogdugunda sütüm az diye anne sütü artı hipp mama kullandim daha snra gaz sancisi kusmalar asiri oldgu icin mama degistirip aptamil aldık degisen bisey olmadi derken baya zorladi bizi bu durum 2 aylikken farkli bir doktor bize süt alerjisi olablr deyip evolvia rp1 mama verdi yani raporlu alerji mamasi baslatti bu surecte anne sütüm azalip bittigi icin sadece mamayla besleniyor kızım boy kilo alimida persentilde baya düsük gidiyodu alerji mamasindan sonrada yine ortalamaya gelemedik ama yinede toparlandi boyu kilosu biraz artmaya basladi sonra bizim sornlar biraz azaldi ama devam edip kakasını yapmakta zorlaniyodu diye doktor gaz damlasi ve probiytk baslatti onlar baya iyi geldi rahatlatti kızımı suan cok nadir kusup kaka yapmakta zorlaniyor smdi en son farkli bir doktora gittik bize anlattgnz seyler reflü belirtisi süt alerjisi bu degil dedi yeniden gaz damlasi ve probiyotk verdi farkli markalar yani 10 gün snra gelin dedi sordum o zaman normal mama kullanablrmyiz dedm kullanablrsiniz dedi smdi siz yerimde olsaniz bu doktora güvenip normal mamaya gecermisiniz ben gecmek istiyorm cünkü alerji mamasi pirinc unu bu mamayla tıkamak istemiyorm kizimi basina boyle.bir.durum gelen var mi siz olsaniz naparsiniz