Kuzikoo Merhabalar herkese. Bugün 6. Ay kontrolümüz vardı. Bebeğim erkek ve kilosu 7450, boyu 70 cm çıktı. Sizin bebişlerinizinkiler nasıl? Sağlıkla kalın🌿
aymtii Çok şaşırarak yazıyorum, merak ettim benim oğlan ne kadar olacak acaba, ortalama nedir bi bakayım dedim ama. Benim oğlum 4 ay 6 günlük şu an, 4 ay kontrolünde 69 cm, 8050 gramdı. Şu an bebeğimi sorguluyorum normal mi diye 😅
yavrupotuncek aymtii doktora gozuktunuzmu bu konuda çünkü bebeğiniz ayına göre çok kilolu doğum kilosu nedir
aymtii yavrupotuncek 3570gram doğdu. Evet doktorumuz gelişimi hızlı diyor sadece. Mama verme diyor ki zaten vermiyorum. Sadece anne sütü olduğu için de bir şey yapmıyor. Bende farkındayım ama ne yapabilirim ki. 5. Aydan sonra kilo verir diyor. Öylece bekliyoruz