Kızım 20 aylık bi haftadır gece ayağıma koyduğum gibi ağlıyo bence bütün bina bizi duyuyordur ve bu abartısız 1 saat sürüyo susturamıyorum durup durup krize girip hıçkıra hıçkıra ağlıyo kucağıma alıyorum konuşuyorum susuyo ayağıma koyduğum gibi aynı 2 yaş sendromuna yakın böyle şeyler yaşayan var mı gündüzde aynı böyle bazen sebepsiz ağlamaları çoğaldı