Bebeğim 42 günlük kızlar şuana kadar çok güzel anne sütü alıyordu kilosu falan da yerindeydi ta ki ben hastalanana kadar enfeksiyon çıktı doktor serum falan taktı ilaç falan verdi emzirme belli bir saate kadar dedi neyse mamayla idare ettim sonrasından anne sütüne geri döndüm şükür meme yi de reddetmedi ama şu iki gündür hiç durmuyor sanki sütüm yetmiyor geliyor bana sürekli meme de kalmak istiyor ve göğüslerimde sürekli emmek istediği için çok yumuşak hemen dolmuyor sizce ne yapmam gerekiyor mama vermeli miyim yoksa sürekli emzireyim mi ?