Nacafa hepbahar123 emzirme yoksa ella alıp kullanın en etkilisi o. Birde ne kadar erken kullanırsanız etkisi o kadar artıyor
Kuzeynepp hepbahar123 ella kullabilirsiniz eşiniz nöbetci eczane bulsn alsn çünke ne kadr erkn içerseniz yüzdelık oranı ona göre değişiyor.
minikoglan hepbahar123 ella yada ertes72 ilk 24 saat içinde alırsan çok iyi olur ben kaç kez içtim şükür olmadı 😂
hepbahar123 Nacafa yok emzirmiyorum şu an ya nerden kaldim bu hale okadar dikkatliyken hem de .ictikten sonra bir şey yalmak gerekiyor mu
hepbahar123 Kuzeynepp o gitti aksi gibide bu ilçede nöbetçi eczaneler 10a kadar acik sadece . Başka ilçede nöbetçi bulduk gitti yarim saat 40 dakikaya gelir sorun olur mu ya da geç kalınır mı
hepbahar123 Woman35 ay hiç hazır değiliz eşim bile benden önce koştu eczaneye ilk defa böyle şüpheye ðüşünce koştu eczaneye. 2 yaş oğlumla şu an bu haberi kaldıramayacağız😥😊😁
seizetheday minikoglan yorumunuz içimi rahatlattı ertes72 önermişti doktorum emzirdiğim için kullandım bakalım önümüzdeki ay gel dedi inşallah etkili olmuştur
minikoglan seizetheday evet emziriyosan ertes72 ama sabah sütünü sağıp dök inşallah gece uyanmaz bebiş emmek için
seizetheday minikoglan yok ben kullandım önce emzirdim sonra aldım ilacı bir iki kez de sağıp döktüm gece yatmadan mama vermiştim sabaha kadar uyudu şükür 🙏