Bebeğim ilk 6 ay beşiğinde uyuyordu hiçbir problem yoktu. Sonra hastalandı, hastalanınca yatağıma aldım ama ondan sonra bütün düzenimiz bozuldu. Asla beşiğinde yatmıyor. Beşiğe koyduğumuz an uyanıyor, yanımda yatmak istiyor. Yatağa koyup yanına yattığım an uyuyabiliyor. Tekrar nasıl alıştırabilirim? Bir de şu an haliyle yanımda destekli uyumaya alışık. Yanına yatıyorum, poposuna pat pat pat yapıyorum hafiften o şekilde uyuyor ancak. Şu an 8 aylık