Oğlum 3,5 yaşında. Bugün eşimi bile çileden çıkardı, evde kuş var kuşu ver diye belki 3 saat ağladı. Eşim telefonla konuşueken oğlum ağlıyor, birşey anlatırken oğlum ağlıyor. Tek düşüncem öğlen uyukısuna direniyor tam uyuyor yatağa yatırıyorum ben uyumak istemiyorum diye kalkıyor 1 saat boşa uğraş yani. Ne yapacağımı bilmiyorum bugün ağlarken sakinleş lütfen konuşalım dedim geldi konuştum biraz sakinleşti ama bir aydır böyle