MS hastasıyım, görünürde birşeyim yok, ama çok ağrılarım oluyor, kaslarım titriyor resmen, elim ayağım uyuşuyor gün içinde, baş dönmesi ve denge kaybı yaşıyorum, 16 yıldır bankacılık, sabah 8 .30 akşam 18 .30 arası isteyim ,ama dayanamıyorum artık, MS hastası olup rapor alan var mı acaba, erken emekli ya da malulen emeklilik icin