Zhnce ZmrtDila bizde topuk kanında çıkmadı ama ben rutin kontrolü yaptırdıgımda TSH 9 çıkmıştı Sonrasında yavaş yavaş düştü şimdi 4 16 aydır takip yapılıyor
baturgamze ZmrtDila bazen yenidoğan döneminde Yüksek olup sonradan normale biniyor, benim bebeğimde de öyleydi, zamanla düzeldi. Çocuk endokrin takibine girmekte fayda var.
RavzosunAnnesi ZmrtDila biz 5 kez topuk kanı verdik hepsinde yüksek çıktı biz kirikkaledeyiz ankara ya sevk ettiler boğazına bakıldı nodül varmış şükür tiroit leri normal 3 ay da bir kontrolü var gidip geliyoruz
ZmrtDila Bonsy Cnm Topuk Kanındaa bi şey çıkmadı uzayannn sarılık vardı TSH baktılar öyle çıktı 5.44 t4 1.19
ZmrtDila Zhnce Evet 9 10 Olursa ilaç başlarmış 5.44 bir hafta ara İle bakılacak düşmesi oluyorum yoksa zeka geriliğiii yapıyormuşşşş
ZmrtDila RavzosunAnnesi yok cnm uzayan sarılıkkk vardııı TSH istedilerrr onda 5.44 çıktı topuk kanındaaa bi şey yok bizim hayırlısııı 🤲🙏🏻İnş geçiçidirrrr
Havva3437 ZmrtDila merhaba tsh değeriniz düştümü aynı şey bizim de başımıza geldi topuk kanı temiz di
Zhnce ZmrtDila 5.44 çok yüksek değil bebeklerin referans aralığı farklı bizlerinkinden Benim oğluma bu değerlerle ilaç tedavisi uygulanmadı Sadece kontrol ediliyor bir kaç ayda bir kan tahlili veriyoruz
Kimyahatun Deletedmom814 normal kanda daha yüksek çıkarmış. Topuk kaninda daha düşük. Farklı yerlerden alındığı için referans değerleri de değişiyormuş öyle demişti doktorumuz.
Deletedmom814 ZmrtDila bende hamileyken troid vardi oglumda hem hastanede alinan topuktan hemde saglik ocagindakinde bise cikmadi. bide enfeksyobdab hastanede yatmıştı birsuru kan almislardi illa ki troidede bakmışlardır dimi bise demediler cunku