24 aylık şuan 25 aylık olmak üzere ama bilmiyorum sizce tuvalet eğitimi versem mi erken mi ,sabahları kalktığında üstü başı ıpıslak uyanıyor hep böyle yani çok çiş yapıyor gece bende güvenemediğimden alıştıramıyorum da ,sanırım kuru kalkınca başlamak gerekiyor bi kaç kez öyle duydum ama şey bide gün içinde bezini açınca değiştirmek için,anne çiş yapalım mı diyor tuvalete götürüyor beni sadece gece nasıl yapabilirim sizce