arven52 kızamık aşısı salgın dönemlerinde 9.ayda yapılıyor, yoksa 1 yaşında yapıyorlar, lakin salgın dönemi olup olmadığını biz bilemeyiz. Aşısız olduğu için kızamık ihtimali geldi aklıma, tabii ateşle birlikte olduğu için. Sonuçta taşıyıcı birisiyle teması olmuş olabilir. Siz yinede doktorunuza bu ihtimali söyleyin noolur noolmaz. Çok geçmiş olsun, minik kuzu kısa zamanda iyileşsin 🙏☺️