Merhaba kızlar, kızımın doğum gününe aylar var fakat ben balonları vs şimdiden aldım. İsmi Güneş, adı gibi bir doğum günü olsun istiyorum. Aynı veya benzer elbise giymek istiyorum. Konsept turuncu sarı ve beyaz ağırlıklı. Elbiselerimizde bu üç renkten birisi olabilir. Öneride bulunabilir misiniz ? Bir türlü içime sinen birbirine benzeyen elbiseler bulamadım. Özel dikimde 3 bin tutuyor 🥹