minikmucizemaak bende kullanıyorum bu beşikten, orta ayarı da var
benimkisi şu an orta ayarda
bebek emekledikten sonra muhtemelen en alt ayara alabilirim
anne yanı olmuyor evet ama orta ayardayken ben yorgan falan serdim yatağın altına yükselttim
anne yanı gibi oldu zorlanmadım hiç o yüzden