Mi22annesi- Çocuğum 1 buçuk yaşında hala parmak ucunda yürüyor basıyor tam ama yürürken parmak ucunda bazen sizce bi sıkıntı olur mu doktor 2 yaşa kadar normal dedi ama herkez bişey söylüyor kafam çok karışık
iki_prens_annesi_ Mi22annesi- benimki de 15 aylık bugün farkettim parmak ucunda yürüyor gibi değil de sekiyor koşuyor sanki benimde aklıma takıldı
aycanilgun Mi22annesi- ben 3 yaşıma kadar parmak ucunda yürümüşüm, büyüdükçe tam basıyorlar merak etme, ki öyle olmasa ben yapamazdım 😅 ha şöyle bişey var arada evdeyken farketmeden yine parmak ucunda yürüyorum 😅
Mi22annesi- Gul-42 ay sevindim tek olmama ya bu insanları anlamiyorum zaten doktorlar normal dedikçe illa insanlar korkutuyor
Mi22annesi- iki_prens_annesi_ daha yürümeyi yeni öğreniyor lar dengeyi ben de öyle düşünüyorum da çevremdekiler beni korkuttu biraz
iki_prens_annesi_ Mi22annesi- uff ah o çevre yokmu o çevre pireyi deve yapanlar annelik zaten sürekli evham halinde olmak demek bide onlar aklımızı kurcalıyor