kızlar oğlum 31 aylık tam akşm eve geldik ara sıra tuvalete götryorum kışlık halı kalkınca aliştircaktm tam anlamiyla üstünü değiştirdimm ila ağliyor temiz. bezi takmama izin vermedi koltuk altina bezi koyup çöpe atacam diyorr arkdaşim yapyor bende tuvalette yapcam kızlar şimdi biz yarin yolculuğa cikcaz 4-5 saat falan görümcemde kalicaz bu şekilde ilk defa tepki verdi oğlumm aliştirma kilotu giydirp yolda tuvallete götürsem olur mu altin kaçirsa dişarya sizar mi alişir mi görümcemin evinede yapmasini istemiyorum ben götürsem yapiyor tuvallete evde 3 tane aliştirma kilotu var çok şaşirdim bu vesile ile belki alişir şimdi uyuduktan sonra gizli bağlayip sabah cikarmayi planliyorum fikir verir misini z .???