Elifdemir1907 aynı salgını yazın yaşadık ve aşırı bulaşıcı bi salgın. Adı Noravirüs. İshal, kusma ve yoğun bir şekilde oluyor, aşırı su içme ihtiyacı ve uykuya meyil bazen de ateş yapıyor. Benden kızıma sonra eşime daha sonra da bize bakmaya gelen anneme babama, kayınvalideme, görümceme bulaştı. Hepimiz hastanelik olduk. Bana serum takmışlardı hiç bir işe yaramadı diğerlerine iğne vuruldu hemen ayaklandılar kızım da dahil. Sadece ishalleri vardı ama benim kadar uzun sürmedi onların iğneden sonra bulantı ve kusmaları hemen kesildi. Bu yüzden gidip iğne vurdurun iyi gelir. Bol sıvı alın dehidrasyon yaşamamak için. Geçmiş olsun hala bu salgının devam ediyor olmasına çok üzüldüm.