İyi akşamlar güzel anneler
Oğlum 3 yaş 4 aylık , hiç ikinci çocuk düşüncem yoktu ama sanki yavaş yavaş istiyor gibiyim zaten gebe kalma doğum derken 4 buçuk yaş olur o zamana kadar ( tamamen nasip Rabbim ne zaman uygun görürse tabi)
Sizde durumlar nedir? Yapabilir miyim acaba, iki çocuklu hayat nasıl 😊