Acele etmeyin gelir, hemen şırıngayla mama desteği verin ki bebek sarılık olmasın( doktor da önerirse ). Sonrasında bol bol memenizde tutun. İncir dut ve protein ağırlıklı beslenin. Stres yapmayın gelecektir. Ben bir de bestlak damla kullanmıştım. Bunları yapınca geldi çok şükür