Milasmom ihva sağıp biberonla veren anneler burda:) Gece uyanmadigi icin emzirmiyorum sagip uyku arasinda 90 cc iciriyorum:)
Ahmedinannesi ihva 5.30 dan beri ayaktayız hiç halim kalmadı saatbaşı uyanıyor ve 5.30 dan sonra uyumuyor🤧
Gulyllu Bizde burda 3:50 ama ayaktayım ayakta sallamaya alıştı bütün gece sallatıyor bana kendini bazen uzanarak sallıyorum bende uyuyorum ama cok korkuyorum düşücek diye bakalım nöbete devam 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
yildirimfamily Benmde esimin dayisnn kizi gelmisti gece 2de emzirip uyumustum 5 e kadr uyumamis sen biraz uyuda dinlen dedim hadi kalkta bi emzir diyor saolsun gene 3saat yetti bana benmki uyuyor benm uyku gitti😂😂
nurayuzun Bende nobetteyim sadece ayağımda uyuyor sallamasam bile besige koydum mu kıyamet kopuyor 😪😢
Tospagam Allahım sabahları ayrı bi tatlı bi saattir oyun halısında gıkı çıkmıyo. Başka zaman koy bakalım kıyameti koparır. Bide konuşuyo oyuncaklarla ama benim ruh çoktan derin uykuda 😳
Asya0307 Bizde uyandk sıkıntısı varmış kaka yapti geri uyumak üzere 😁 çok şükür bizde hiç gece uyanıp uyumama gibi bi sıkımtımız yok, Darısı size kızlar 😊😉