Hllasaf tüm dişler çıkana kadar uyumaz ara da iyilik dönemleri olur ama geçicidir . Oğlum canı sağolsun doğduğundan beri uyumadı desem yeridir uyumayarak büyüdü resmen , hep kucak hep kucak gece bile kucak hem de oturmadan ayakta sallayarak gezerek öyle bir kucak yani koala gibi büyüttüm koynumda dişlerin tamamı çıkınca yavaş yavaş düzene girdi 38 aylık olmak üzere 3 yaşını geçti özel bir sıkıntısı rahatsızlığı yolda gündüz de fazla uyumamışsa şükür artık uyuyor ama benim bacaklarım ayakta durmaktan varis içinde Allah çocuklarımıza sağlık versin hepsi gelip geçiyor sizinkide geçecek dalgaya kulaç atmaya çalışmayın kabullenin şimdiki aklım olsa öyle yapardım çok yıprattım kendimi , kimi anneler de yetişkin gibi çocuklarının akşam yatıp sabah kalktıklarını söylerlerdi ay nasıl sinirlenirdim asabım bozulurdu filan çoğu da bence abartıyordu hiçbirşeye uyanmasa çocuk beslenmek için uyanır atak döneminde uyanır diş sancısı vardır uyanır hastalanır uyanır , uyanır yani maalesef uyanacakta.