prensiminannesiyim Kayseride olan kimler var ? Oglum 2 aylik 3 aylikken sünnet ettirmeyi düşünüyoruz hangi hastaneyi doktoru tavsiye edersiniz hic bir fikrim yok yardmci olurmusunuz
afraybars1 prensiminannesiyim canım sünneti yaptırdınız mı? Ben yeni gördüm postu oğlumu sünnet ettirdiğim çok memnun kaldığım Kayseri’de bilinen iyi bir doktor var önermek isterim
Sarim prensiminannesiyim ben geçen yaptirdım tekden hastanesi mehmet içer çok iyi çok bilgili ve ilgili tavsiye ederim
Elisa- prensiminannesiyim bende ona yaptırdım harika bi doktor . Üstelik dikişsiz sünnet yapıyor. Zaten Kayseri’de 2 doktor lazerle sünnet yapıyor. Doğru seçim yapmışsınız . Benim oğlum şuan 15 aylık . Şekli falan da güzel Allah razı olsun doktordan çok kolay atlattık herşeyi. Ben 40 günlükken yaptırmıştım. Bacakları hareket etmeden. Çabuk toparlıyor . Yoksa bardak vs kayması çok oluyormuş
Umutunannesi_ Ben oğlumu Levent ceyhan da sünnet ettirdim cokk memnun kaldım iyi bir doktor herşeyi detaylıca anlatiyor ve ilgili
prensiminannesiyim Elisa- 3 aylıkken yaptırdık 17gün gecti bacakları baglandi diye ağladı bacakları açıldığnda susuverdi :) ilk gün zor gecti ikinci gün iyiydik bardak kullandik ama bi kayma yasamadik cok sükür doktor ilgili baya gercekten memnun kaldık bizde.