aa80534_ Şuan sağım poşeti fln yok sütü de buzluğa atmak istiyorum neye koyup atabilirim. Sağdığım plastik biberonla koyabilir miyim
aa80534_ @cansuuk buz dolabı poşeti var da onda saklanabilir mi ki Acaba tereddüt ediyorum bir şey olur fln diye
cansuuk aa80534_ yani ben de sağım poşeti alana kadar öyle idare etmiştim ama tabi tercih sizin sonuçta o da poşet ağzını bağlıyorsun
nsrn46 aa80534_ ben en fazla yarım gün beklettim sabah sağdıysam akşam verdim zaten o yüzden kısa süreli bekleyebilir bence. Ama cam bir kavanoxa koyup kapağını kapatın o daha sağlıklı olur 2 3 gün kalacaksa
[silindi] Cam buzlukta çatlayabilir siz kilitli poşet veya buzdolabı poşetine koyup o şekilde buzluğa atın bence. Buzluk kokusu sinmesin diye de bir poşete daha koyuyorum ben bebeğim tiksinmesin diye. Buzluktan yediğimiz şeylere koku sinebiliyor çünkü
Bebekkkkkkkkannesii Cama koyma sakın kırılıyor sütünüze yazık olur . Plastik biberon daha iyi idare etmelik