Bebeğim tam 8 aylık hiç basmıyor bastırdığım an bacaklarını bırakıyor yada karnına çekiyor hani kucağınıza alırsınız bacaklarınıza basar ya yok öyle şeyler normsl mi sağlık ocağı doktorumuz en kötü sinirlendiğinde dimdik sımsıkı basması gerek dedi doktora götürdüm 9. Aya kadar normal dedi ama benim içime sinmiyor desteksiz oturuyoruz dönüyor dönerek bir şekilde istediği nesneye uzanıyor