Gulciiiiin5555
canım öncelikle geçmiş olsun benim oğlum bir diş çıkardı yaşadığım tecrübeyi şöyle anlatayım hiç ağlayan bir bebek değilde bir sabah baktım huysuz ağlıyor susturamadım geziyoruz her zaman yaptıklarımızı yapıyoruz yok olmuyor sonra baktım ateşi yükseliyor maksimum 37.6 - 37.8 i gördüm ılık suyla mendilini ıslandım alnına şakaklarına koltuk altına diz arkasına ve kasıklarına kompres yaptım ince giydirdim bunu günde 3-4 kez tekrarladım ateşi çıktıkça doktorumuzla irtibat halindeydim 38.5 olmadıkça ağrı kesici şurup verme dedi birde tetagil toz granül var ondan aldırdı damaklarına sürdüm günde 3-4 kez küçük paketler halinde en fazla 6 kez sürülebiliyormuş neyse o da biraz rahatlattı ağzı ateş gibiydi emerken farkediyordunuz sürünce rahatladı 2.5 gün bu süreci yaşadık birkaç gün sonra bir baktık minicik incisi var damağı azıcık yarmış şimdi şimdi biraz çıkmaya başladı yani hop diye diş olmuyor ama bi anne için zor tabi Allah kolaylık versin