gulizar1 Gece uyurken birden bire kalktim ve odaları aradim heryere baktim ve eşimi uyartip annem nerde dedim rüyamda falan görmedim akşam konustik annemle ama uyanik bilinçli bi şekilde annemi aradım evde sonra eşim anlamadı korktu noluyo diye tedirgin bi şekilde aradim sanki kaybolmuş evde gibi sonra kendime geldim ve saçmalıyorum ben diyip uyudum bunu hiç yasamamistim böyle bisy denk gelen varmi çok jlginc rüya degil resmen kalktim odaları aradim bilincsizce
ipeksmom02 gulizar1 parasomnia (gece terörü) olabilir genelde uyku uyanıklık arasında ne yaptığını ne konuştuğunu bilememek anlamına gelir benimde başıma gelmişti. Abimlerin evinde uyurken kalkıp oda oda gezip onları aramıştım halbuki yatak odasında uyuyorlardı neden yaptığımı bile bilmiyorum 🤷🏻♀️
terazikadini gulizar1 bende yaşadım evliliğin ilk yıllarında uykudan sıçrayıp evde anne baba kardeşlerimi arardım sonra birden kendime gelirdim bazen gün içinde dışardayken eşimle yaşadığım eve değil annemlerin eve gitme düşüncesi olurdu
badeismomm gulizar1 bebeğimin 40 ı çıkmamıştı henüz gece 2 saatte bir kalkarim emzirirdim 4 gibi emzirdim yattım 7 .30 civarlarında kalktım eşime dedim neden beni kaldirmadın 3.5 saat olmuş bebek aç dedim 6 da emzirdin arkan dönüktü ışığı aćmadan dedi ben hiç hatırlamıyorum normalde ışığı açarım uykuya yenilmemek için iyiki çocuğa birşey olmamış bida beni öyle görürsen kontrol et dedim
Usnac4559 gulizar1 uyur gezerlik gibi olmuş teyzemin yeğenimde bisiklet sürüp ekmek almaya çıkmış çocuğu görüp durdurmuşlar konuşmuş falan ama çocuk hatırlamıyor geri giderken sabah ezanına uyanmış nerdeyim diye sormuş doktor uyur gezer demiş
bsr9696 Of tüylerim ürperdi geçen bana da söyle bişey oldu uyandım Sersem gibiyim güya ikiz çocuğum varmış oğlumun yanında ikinci çocuk arıyorum yastık altına felan baktım eşimde içerde uyumuş gidip ona soracaktım sonra kendime geldim
ipeksmom02 bsr9696 yazdığımı okuyabilirsiniz her insan hayatında bir kez bile olsa yaşar bu durumu🙆🏻♀️
Marsila gulizar1 Ay çok garip tüylerim diken diken oldu. Ben de bir keresinde o kadar uykusuzum yeminlen uykusuzluk içkili olmak gibi. Uyanmisim emzirmisim bebeğimi göğsümde uyumuş kalkmışım yanıma yatirmisim. Sabah uyandığımda bu çocuk niye ağlamadi diye beşigine baktım aradım deli gibi baktım ki yanımda şok oldum ne oldu bana diye bu ara da yine çok uykusuzluk çekiyorum 😔 eşim güzellik uykusunda olduğu için bir türlü kalkıp ilgilenmedigi gibi uyutmuyor da
nescafebagimlisi Bende bir kere olmuştu böyle birşey , bekarken arkadaşım bizde kalıyordu arkadaşımın ismi ayşe olsun , birlikte film izliyorduk izlerken koltukta içim geçmiş , kalkıp ayşeye ayşe nerde diye sormuştum yüzüne ciddi ciddi 😂 rüya falanda görmemiştim