Miniminim Kizlar merhaba. Sarıyer taraflarında ev tutacağım ama binalar 35-40 senelik genelde ve hep deniyor ki buraların temeli sağlam. Bu konuda bilgisi olan var mı? Temel sağlam olunca eski bir site tutmak doğru olur mu 5 katlı mesela?
midekoruyucu Miniminim bence sıkıntı ya. Ne kadar zemini sağlam olursa olsun insanın içinde bi acaba sorusu yankılanıyor. 6 şubatta Yaşanılanlar ders olmalı ama olmuyor işte. Her eski bina aynı olacak demiyorum. Demiyorum da işte ne bileyim ben korkuyorum.
BuzluKahve Miniminim Depremde yıkılan binalar eski olduğu için değil, malzemeden çalındığı ve usulsuz oldukları için yıkıldılar. Avrupa’da 150 yıllık evler var yaşanılan. Deprem yönetmeliğine uygunluk belgesi alınmasına dikkat edin.