Selam kızlar,sürekli evde olduğum için ve hep aynı döngüde devam ettiğim için kendimi geliştirmek adına bi adım attım.Bikaç gün önce güzellik akademesine yazıldım ipek kirpik vs öğrenmek için.Lifting kolay yapabiliyorum elim ona alıştı ama ipek kirpik biraz zor geldi gözüm korktu akademiye de 2 gün için 3500 ödedim.Aramızda bu işi yapan var mı ? Freenlance çalışmayı düşünüyorum bu arada.Aynı bu şekilde çalışan var mı ?